19 listopada 2012

28.

część 4:

Popatrzyłaś w jego duże, zielone oczy, a on delikatnie musnął twoje usta. Popatrzyłaś na niego zdziwiona.
- Przepraszam. - powiedział cicho. Nie odezwałaś się tylko szybko poszłaś do swojego pokoju. Musiałaś to wszystko przemyśleć. Poczekałaś chwilę aż chłopaki poszli spać. Wtedy szybko poszłaś się wykąpać. Kiedy wracałaś do pokoju ktoś chwycił cię za rękę i pociągnął za sobą. Byłaś troszkę wystraszona, mimo że wiedziałaś, że to któryś z członków 1D. Kiedy chłopak cię obrócił ujrzałaś w ciemności loki. Wiedziałaś już kto to był.
- Dlaczego wtedy poszłaś ? - zapytał cicho Harry.
- Ja ... - westchnęłaś. Nie wiedziałaś czy czujesz coś do loczka. - Ja cię za krótko znam, Harry. Nie jestem w stanie stwierdzić ... - chłopak ci przerwał.
- Rozumiem. - powiedział smutnym głosem.
- Mogę już iść ?
- Tak, idź. - popatrzyłaś na niego. Harry usiadł na łóżku i patrzył w okno. Nie wiedziałaś co masz o tym wszystkim myśleć. Wyszłaś. Przez przypadek wpadłaś na kogoś. Upadliście obydwoje. Zaczęliście się śmiać.
- Przepraszam. - szepnęłaś.
- Znowu na mnie wpadasz. - zaśmiał się chłopak. Po głosie stwierdziłaś, że to Niall.
- Tak... znowu. - uśmiechnęłaś się, ale chłopak tego nie widział, bo było za ciemno. Wstaliście.
- Czego nie śpisz ?
- Nie mogłam zasnąć.
- Jak chcesz to chodź do mnie.
- Emmm ... Ok. - poszliście do pokoju blondyna. Zaświecił lampkę, która stała obok jego łóżka. Teraz go widziałaś. Usiadłaś na łóżku. Popatrzyłaś na wasze zdjęcie. Uśmiechnęłaś się sama do siebie.
- Tęsknię za tymi czasami. - westchnął.
- Ja też. - usiadł koło ciebie.
- Chcesz coś pooglądać ? Mam parę filmów na laptopie. - wziął go na kolana.
- Możemy. - znowu się uśmiechnęłaś. Zdawało ci się, że czujesz coś do tego blondyna, ale nie mogłaś stwierdzić co, bo było to zbyt małe uczucie. Niall położył się na łóżku i skinął głową obok siebie na znak żebyś zrobiła to samo. Uczyniłaś to. Chłopak wybrał jakiś film, a laptopa położył między wami. Była to komedia romantyczna której jeszcze nigdy nie widziałaś. Kilka minut przed zakończeniem filmu zasnęłaś. Rano obudziłaś się obok śpiącego blondyna. Wyglądał naprawdę słodko. Patrzyłaś na niego dopóki się nie obudził.
- Hej. - uśmiechnął się i przeciągnął.
- Cześć. - odpowiedziałaś.
- Głodny jestem. - powiedział w zamyśleniu. Zaśmiałaś się. - No co ?
- Nic nic. Zrobić ci coś ? - zaproponowałaś.
- Mogłabyś ?
- Jasne, że tak. - przytuliłaś go, wstałaś i poszłaś do swojego pokoju się przebrać. Potem szybko pobiegłaś do kuchni zrobić naleśniki. Po kilku minutach Niall przyszedł do ciebie i uścisnął cię od tyłu. Uśmiechnęłaś się.
- Smacznie pachnie. - powiedział. Chłopak usiadł przy stole, a ty podałaś mu śniadanie.
- Smacznego. - rzuciłaś i usiadłaś obok. Wtedy do kuchni weszli Liam, Zayn i Louis. Zrobili sobie jakieś kanapki i poszli do salonu. Brakowało ci Harrego. Kiedy wszedł do pomieszczenia wstałaś i poszłaś do swojej mamy z którą dawno nie rozmawiałaś. Po rozmowie udałaś się do swojego pokoju. Ktoś zapukał do drzwi.
- Mogę ? - zapytał Niall. Kiwnęłaś głową. Chłopak wszedł i cię przytulił.
- A to za co ? - spytałaś.
- Za pyszne śniadanie. - uśmiechnął się. - Idziemy na spacer ?
- Ok. Daj mi pół godziny.
- Dobra. - mówiąc to wyszedł. Przebrałaś się i poszłaś do niego.
- Gdzie idziecie ? - zapytał Harry widząc, że wychodzicie.
- Na spacer. - odpowiedział mu Niall. Loczek popatrzył na ciebie ze smutkiem. Wyszliście. Poszliście do parku i usiedliście na ławce. Była jesień. Wszędzie było kolorowo i wiał lekki wiatr. Uwielbiałaś tą porę roku.
- Ale ślicznie. - powiedziałaś rozglądając się wokoło.
- Tak. Przyznam było to dla mnie zaskoczeniem. - odpowiedział. Zdziwiłaś się i popatrzyłaś na niego.
- Co takiego ?
- To, że z tej małej dziewczynki z którą się bawiłem wyrośnie taka śliczna dziewczyna. - zaśmiałaś się.
- Dziękuję. Ja też się nie spodziewałam, że chłopak którego imienia nie znałam będzie aż taki przystojny i do tego sławny. - blondyn popatrzył na ciebie uśmiechnięty. Chwycił dłonią twój podbródek, przyciągnął go do siebie i ...

Hmm ... Nieźle : D ale zdanie należy do was. Jak dacie rade to jak będą 4 komentarze to dodam kolejną jeżeli będą 3 to też dodam c: Tak wgl to pisać dalej ? ; o / Harriet xx

4 komentarze: