29 sierpnia 2013

QUIZ cz. 2


  1. Jakie jest Twoje hobby?
  2. Twój ulubiony film? 
  3. Twoja ulubiona książka?
  4. Twoja ulubiona piosenka?
  5. Twoje największe marzenie?
  6. Twój ulubiony przedmiot?
  7. Co chciałbyś/chciałabyś robić w przyszłości?
  8. W jakim języku potrafisz mówić? 
  9. Jakiego rodzaju muzyki słuchasz?
  10. Opiszesz swój wygląd? :)) 
Teraz mam dla Was odpowiedź na 10 pytanie z 1 części (Dlaczego i za co kochasz One Direction?).
Więc...
Kocham ich za ich talent, za to jacy są. Mam nadzieję, że sława nigdy nie uderzy im do głowy i będą tymi chłopakami z X-Factora. To jest dla mnie trudne :/ nie umiem powiedzieć za co ich uwielbiam. Za co jeszcze... Ach tak! Za to, że pomagają mi uwierzyć w siebie i podnoszą moją samoocenę. Nie wiem dlaczego tak trudno mi to powiedzieć. Nie umiem opisać tego uczucia. Podsumowując... Nie umiem wyobrazić sobie bez nich życia. Bez ich głosów, ich wygłupów, ich muzyki. Jestem wdzięczna Simon'owi, że złączył ich w zespół. Niczego piękniejszego nie mógł zrobić. Uwielbiam go za to. 
To chyba było by na tyle :)) Czekam na Wasze odpowiedzi :)) / Harriet xx


3 komentarze:

  1. 1.Jazda na rolkach :)
    2.Bejbi Blues
    3.1D "Zero Granic" :* ♥
    4.Dużo ich jest ...
    5.Spotkać 1D *.*
    6.Plastyka :)
    7.Tego jeszcze nie przemyślałam :)
    8.Polskim i angielskim :*
    9.Pop...
    10.Wysoka brunetka , szczupła , długie włosy , oczy koloru niebieskiego , malinowe usta , nos lekko zaokrąglony , ścieniowane włosy.

    Ola*.*

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Brak .
    2. This is us ;3 i Titanic ;3
    3. Siła marzeń ;3
    4. WIEELE XD
    5. Spotkać 1D ;3
    6. WF XD
    7. Uczyć małe dzieci ;3
    8. Polski xd Inglisz idzie naweet. XD
    9. Raczej pop.
    10. Nawet żem wysoka xD, krótkie, brązowe włosy, zielone oczy, gruba i brzydka -.-

    Andziaa XD

    OdpowiedzUsuń
  3. 1.rysowanie
    2.this is us i milioner z ulicy ( główny bohater jest podobny do zayna )
    3.siła marzeń
    4.jest ich dużo .
    5.spotkać one direction i pójść na ich koncert .
    6.muzyka i plastyka .
    7.szczerze to nie wiem .
    8.polski i nie do końca angielski .
    9.pop .
    10.ciemna blondynka ,niebieskie oczy , nawet wysoka , szczupła .
    olixdxx

    OdpowiedzUsuń