3 września 2013

Szkoła. Przykro mi ;c

Słuchajcie:

  1. Nie będę tak często dodawać części i ogólnie opowiadań, ponieważ nadeszła szkoła. Bardzo Was przepraszam za to, ale po prostu czuję, że będzie dużo nauki. Już mam z resztą zadania pozadawane i za tydzień mam kartkówkę. Nie wiem jak to zrobię. Z resztą chcę się wziąć do nauki. Możliwe, że to jest ostatni post na jakieś... może i dwa tygodnie. Nie wiem. Boję się, że będę mogła dodawać tylko w jakieś wolne dni (nie chodzi mi o weekend). Przepraszam jeszcze raz, 2 gimnazjum to nic miłego :/ Przepraszam, przepraszam, przepraszam. 
  2. Jak u Was po pierwszym dniu w szkole? :P Do których poszłyście klas? :) 
  3. Nie myślcie, że nie będę czytać Waszych komentarzy. Wręcz przeciwnie. Na pewno znajdę czas na sprawdzenie bloga. Może i na napisanie odrobiny kolejnej części, ale w takim tempie pojawiła by się ona dopiero za kilka dni/tygodni. 
  4. Następną część już piszę. Mam trochę, ale bardzo nie dużo. Przepraszam jeszcze raz. Mam nadzieję, że mi wybaczycie :)
/ Harriet xx 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz