20 sierpnia 2013

Po prostu chcę wiedzieć...

Na początku chciałam Wam oznajmić, że nie mam żadnego pomysłu na kolejną część, więc nie wiem kiedy się pojawi. Z góry za to przepraszam.
Teraz powiem Wam o co chodzi mi w tym poście. Bardzo chciałabym dowiedzieć się czegoś o Was. Mój pomysł polega na tym, że zrobiłabym taki Quiz. Polegać on będzie na tym, że zadam Wam 10 pytań, a Wy odpowiecie na nie w komentarzach, np. Ile masz lat? itp. Jeżeli się zgadzacie napiszcie w komentarzu :)) Mam nadzieję, że podoba Wam się ten pomysł, ale czekam na Wasze opinie. Jak będą 3 komentarze na TAK to robię :) umieszczę również ankietę. / Harriet xx


4 komentarze:

  1. Pomysł genialny, jestem za! :D
    Więc, mam 12 lat c:
    Iwa :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. dla mnie fajny pomysł.


    olixdxx

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysł spoooczko ;33

    Andziaaaa ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. jest spoko może być :* - Ola *.*

    OdpowiedzUsuń