21 sierpnia 2013

QUIZ


  1. Jak masz na imię? 
  2. Ile masz lat? 
  3. Skąd jesteś? (chodzi mi o województwo)
  4. Jaki jest Twój znak zodiaku?
  5. Do jakich fandom'ów należysz?
  6. Ulubiony członek 1D? (o ile masz)
  7. Masz rodzeństwo?
  8. Masz zwierzaka? 
  9. Posiadasz jakieś gadżety z One Direction? Jeżeli tak, to jakie? 
  10. Dlaczego i za co kochasz One Direction?

To by pewnie było na tyle. Mam do Was jeszcze więcej różnych pytań, ale mówiłam, że pytań będzie 10. Jeżeli byście chciały kolejną część quizu to napiszcie w kom :) 
Jak chcecie to również mogę odpowiedzieć na te pytania lub ułóżcie swój quiz dla mnie. Z chęcią odpowiem na Wasze pytania. 
Czekam na Wasze odpowiedzi :) / Harriet xx 


13 komentarzy:

  1. 1. Angelika
    2. 13
    3. Z Podkarpacia
    4. Ryby
    5. Directioners i chyba Mixers
    6. Harry ;3 - oczywiście kocham wszystkich ;3
    7. Mam
    8. Nie mam
    9. Narazie bluzke i plakaty ;]
    10. Dlaczego ich kocham ? Dlatego, że są... Nie patrze na ich wygląd, chociaż musze przyznać, że są mega przystojni *.* Ale ja patrze na to co mają w swoim wnętrzu .. W swoim sercu. Kocham ich za to, że tworzą taką wspaniałą muzke, którą dzielą się potem z nami, a dzięki temu ja moge codziennie słuchać ich cudownych głosów <3 Kocham ich za to, że nigdy się poddali mimo tylu hejterów, mimo tego, że nie zawsze wszystko im dobrze szło. Ale jak widać są już ze sobą te 3 wspaniałe lata, przez które zawsze przechodzili razem i przez które się prawie w ogóle nie zmienili. Koncertują po całym świecie, bo robią to dla nas.. Inni mogą powiedzieć '' GEJE,PEDAŁY albo JAK MOŻNA SŁUCHAĆ TYCH PEDAŁÓW'' ... Otóż ja do takich osób mam tylko jedno słowo.. '' spier*alaj. '' Nie mam narazie jak ich spotkać..Ale jak widać, nadal ich kocham i mimo tego, że nie wiadomo, czy kiedykolwiek ich zobacze to i tak w nich wierze i zawsze będe z nimi. Tylko najbardziej rani mnie to .. dlaczego Ci, którzy mogą się z nimi spotkać, ranią któregoś z chłopaków ? Przyjdą takie .. nie powiem kto i zaczną sie wydzierac '' I LOVE YOU LIAM, HARRY LOUIS AND ZAYN ''.. A JA SIE PYTAM GDZIE JEST NIALL ? albo '' CHCE ZDJECIE TYLKO Z ZAYNEM, HARRYM, LIAMEM I LOUISEM '' - A GDZIE JEST NIALL ? Bez niego nie byłoby One Direction. A on przez takie potem płacze.. I tak może byc z każdym z chłopców.. Dlatego, jeśli ja miałabym szanse spotkania chłopaków nawet na kilka minut to.. wyściskałabym KAŻDEGO tak, że mieliby mnie dość. Wiem, że odeszłam troszke od tematu, no ale .. Dziękuje za uwage ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow. Wyczerpująca odpowiedź :) miło było się czegoś nowego o Tobie dowiedzieć (nie wiedziałam 4, 8 i 9 :D) i poznać Twoje zdanie :))

      Usuń
  2. 1.Ola
    2.12
    3.Podkarpacie
    4.Byk
    5.Directioner , Mixers :*
    6.Harry - (Kocham wszystkich tak samo) :*
    7.Nie mam ;3
    8.Mam yorka o imieniu Toby *.*
    9.Książke "Zero Granic" i plakaty ;p
    10. Lubię za to jacy są. Nie są bandą kolesi, która pisze piosenki dla sławy. Robią to bo to kochają. Ja też śpiewam bo kocham muzykę..
    Widzę w nich normalnych i czułych ludzi, którzy dzięki swoim marzeniom i talentom zaszli tak daleko ;) Ja ich kocham. Nie rozumiem komentarzy typu: to geje, śpiewają dla kasy, są pedałami itp.
    Jak można ich oceniać, skoro się ich nie zna? Rozumiem, nie każdy musi lubić ich muzykę, ale chyba można uszanować ich oraz ich fanki. :) - Ola *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super :) no to już wiem coś o kolejnej czytelniczce :) miło mi Cię poznać, bo widzę, że od dziś czytasz moje opowiadania :) Witaj, mam nadzieję, że moje "dzieła" Ci się nie znudzą. Masz całkowitą rację co do 10 punktu :))

      Usuń
  3. nie ma za co ale nie usuwaj bloga bo inne blogerki piszą ,że odejdą bo im sie wydaje ,że imaginy są nudne ;p :* - Ola *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. póki ktoś jeszcze komentuje to nie będę usuwać bloga :)

      Usuń
  4. napisz dziś następną część imaginów :* proszeeeeee :* - Ola *.* PS. Jak byś mogła to dodaj jak najszybciej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. Iwona :-)
    2. 12
    3. Pochodzę z województwa łódzkiego :)
    4. Ryby ^^
    5. Tylko Directioners :*
    6. Wszystkich kocham tak samo <3
    7. Nie
    8. Też nie
    9. Mam 2 płyty, "tysiące" plakatów i książkę :D
    10. Lubię One Direction za to, że są sobą. Że nie zmienili się i ciągle są chłopcami ze schodów. Niektórym gwiazdą kasa potrafi namieszać w głowie, ale im nie.
    Kocham ich za muzykę, piękne głosy... Robią to, co kochają. Sami piszą piosenki i dzięki nim każda dziewczyna, wie, że jest śliczna... Bo przecież każdy jest piękny na swój sposób. Pokazali mi, że marzenia się spełniają, tylko trzeba mocno w nie wierzyć... Nauczyli mnie, że nie wolno się poddawać, że powinniśmy robić to, co kochamy. Ich 'złote myśli' dużo mnie nauczyły. Na pewno trochę inaczej patrzę na świat...
    I oczywiście za to, że pomagają innym.
    Directionerki i całe 1D łączy taka silna więź, Dużo dla siebie znaczymy... Dla niektórych będzie wydawać się to dziwne, ale jakby kochamy tą piątkę idiotów, a oni nas ;D
    Iwka :-)
    Ps. Jestem ciekawa za co ty ich lubisz c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło Cię "poznać" :PP jejku ja nie wiem, chyba nie potrafiłabym napisać 10 punktu tak jak Wy, ale spróbuję :)

      Usuń
  6. 1.Marzena,2.16,3.Podkarpackie,4.ryby,5.tylko directioners,6.Harry,7.TAK,8.TAK,9.mam ksiazke o Harrym, i plakaty.
    10.Lubie One Direction za ich fajne piosenki i za to ze są słodziakami.
    a tak w ogóle to napisz kolejną cześć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za info :)) a co do kolejnej części... nie wiem kiedy dodam, ponieważ ... nie mam wgl pomysłów. NIC. Przykro mi :/

      Usuń
  7. 1.oliwia .
    2.11.
    3.podkarpackie .
    4.baran .
    5.tylko directioners .
    6.kocham wszystkich tak samo ale jak bym miała wybrać to Niall.
    7.nie .
    8.psa,dwa koty chomika i dwa żółwie .
    9.dwie książki : siła marzeń i Harry Styles no i trochę plakatów .
    10.kocham ich za to jacy są co robią i oczywiści za za ich piosenki .

    olixdxx

    OdpowiedzUsuń