22 września 2012

2.


Jesteś u babci i bawisz się z rodzeństwem. Ktoś dzwoni do drzwi. Nikogo się nie spodziewaliście. Babcia otwarła drzwi. Słyszysz rozmowę. Męski głos nieznajomego wydaje ci się być już słyszanym, ale mimo tego nie wiesz kto to jest:
NZ: Dzień dobry, nie wie pani jak dojechać na najbliższe lotnisko ? .
B: Witam, proszę wejdź to ci wszystko wytłumaczę .
Nieznajomy wszedł do domu, a babcia zamknęła drzwi. Kiedy zobaczyłaś chłopaka miałaś ochotę krzyczeć, ale poszłaś tylko do pokoju obok. Nie mogłaś uwierzyć własnym oczom. W kuchni twojej babci stał Zayn Malik. Gdy już się ogarnęłaś wróciłaś. Zayn przypatrzył się na cb, uśmiechnął się i powidział :
Z: Cześć ! .
T: H-h-h-ej ...
Z: Jestem ...
T: Zayn.
Z: No właśnie, a ty jesteś ...
T: (t.i). Przepraszam za to, że się wcinam w twoje zdania, ale jestem zaskoczona. Ty tutaj ? .
Z: Hah. Wm dziwne, ale ponieważ nie znam polskich miejscowości, ulic i samolotów, wsiadłem do złego i z lotniska zajechałem do ... ( twoje miejsce zamieszkania )? . I pojechałem przed sb. Miałem dość i postanowiłem zapytać o drogę.
T: I wybrałeś akurat ten dom ? .
Z: No tak ... - zaczęliście się śmiać. Twoja rodzina nie wiedziała o co chodzi. Zastanawiali się skąd znasz jego imię i inne informacje. Nie byłaś w stanie im tego wytłumaczyć. Poszłaś z Zaynem na dwór. Opowiedziałaś mu dlaczego jesteś ich fanką i od kogo o nich wiesz. Dogadywaliście się świetnie. Powiedziałaś mu o najbliższym hotelu i wymieniliście się numerami telefonu. Gdy pojechał do tego hotelu wytłumaczyłaś rodzinie o co chodziło.  Wróciłaś do domu. Ktoś do cb zadzwonił. Był to Zayn. Powiedziałaś mu gdzie mieszkasz, a na następny dzień on Cię odwiedził. Długo rozmawialiście. Kiedy się żegnaliście Zayn nie wytrzymał. Namiętnie Cię pocałował. Byłaś zaskoczona tym co zrobił. Myślałaś, że to sen. Ale jednak nie. Po 10 minutach odszedł. To był początek pięknej miłości.
/ Harriet xx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz