12 marca 2013

Rozwinięcie faktów o mnie xD

Hmmm .... Fajnie, że tylko jedna osoba komentuje moje posty ( poza imaginami ) ... czuję się jakbym tg bloga prowadziła tylko wyłącznie dla niej -.- ... sorki ale taka prawda ;// 

1. Mój młodszy brat skończy 5 lat, ma na imię Bartosz ^^
2. Hmm ... chciałabym się uczyć francuskiego, bo to fajny język xD ogólnie lubię Francję ^^ i bardzo chciałabym tam pojechać.
3. O moim piesku trochę ^^ suczka, golden retriever, ma na imię Keli... jak chcecie wstawię jej fotkę :P
4. Moje przyjaciółki mają na imię Ala ;33
5. Lubię różne książki i filmy o wampirach dlatego jstm fanką sagi "Zmierzch" ;pp
6. Nie lubię reggae.
7. Nie lubię jak ktoś się czymś chwali ;//
8. Mam każdy numer gazety: Bravo, FunClub i Twist ^^
9. Lubię pomagać :D
10. Nie mam ulubieńca w 1D, kocham wszystkich tak samo *.*

Hmm ... To tyle ... wątpię żebyście chcieli fotkę więc nie wstawiam ^^ / Harriet xx

5 komentarzy:

  1. Co, co to ma być: "wątpię żebyście chcieli fotkę więc nie wstawiam" ja chcę zobaczyć twoją buźkę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ... i pieska XDDDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale jesteś jedyna ;// jak wiecej osób bd chciało to wstawie *.* / Harriet xx

      Usuń
    2. Ja też chcę :-)
      Zuzaa

      Usuń
    3. Ohhh niech wam będzie ;33 / Harriet xx

      Usuń