9 marca 2013

Kilka faktów o mnie ;33

1. Mam na imię Gabi .
2. W tym roku skończę 14 lat.
3. Mam młodszego brata.
4. Mam pieska *.*
5. Uwielbiam język angielski.
6. Lubię rysować ;3
7. Mam 2 najlepsze przyjaciółki :)
8. Nawet dobrze się uczę ^^
9. Nie mam ulubionego typu muzyki, słucham każdego rodzaju.
10. Mieszkam w województwie podkarpackim.
11. Nie uważam, że jestem brzydka.
12. Nie mam ulubionej piosenki.
13. Uwielbiam jeść co uważam za wadę ://
14. Lubię pisać imaginy ;p
15. Nie umiem pływać ._.
16. Chciałabym nauczyć się mówić po francusku.
17. Jestem Rusher, Mixer, Belieber, Directioner i Mayniac, słucham jeszcze Rihann'y i Ed'a Sheeran'a.
18. Umiem mówić po angielsku i niemiecku.
19. Moimi ulubionymi książkami i filmami jest saga zmierzch.
20. Nie lubię czytać.

Chcecie coś jeszcze wiedzieć ? ;3 pod tym postem możecie pisać wszystkie wasze propozycje :p czekam ^^ / Harriet xx

3 komentarze:

  1. Chciałabym się jeszcze czegoś o tobie dowiedzieć, ale nie wiem czego XDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha no myśl, myśl ^^ i pisz xdd / Harriet xx

      Usuń
  2. Rozwiń parę punktów. Np. do punktu 3: jak twój brat się nazywa, lub do 16: dlaczego chciałabyś się nauczyć francuskiego. Coś w tym stylu ;)

    OdpowiedzUsuń