25 maja 2013

JEST 200!!

Od razu na początku mówię, że byłam na wycieczce w Austrii od poniedziałku i dopiero wczoraj w nocy wróciłam. Dlatego dopiero dzisiaj dodaję tego posta. Chciałam wam powiedzieć, że...
MAMY PONAD 200 KOMENTARZY!
dokładnie 203. Dobrze idzie ;) nie będę się czepiać, że za mało po tym jak zobaczę, że niektórzy mają na blogu po 20 komentarzy pod np. imaginem, bo równie dobrze mogłoby być tylko 2 komentarze pod postem. Bardzo wam dziękuję za to, że czytacie moje wypociny i dodajecie miłe komentarze. Cieszę się, że wam się podoba. Co do wyświetleń jest ponad 8000 (8457), to także mnie cieszy. Polecajcie mojego bloga, bardzo was proszę :) znajomym, na różnych stronkach na facebook'u czy na innych blogach. Z góry dziękuję <3 jesteście kochane (kochani?). Jeżeli mojego bloga czyta jakiś chłopak ( w co wątpię ) niech napisze to pod tym postem, bo nigdy nie wiem czy mam pisać w rodzaju żeńskim. Jeszcze jedno piszcie na chacie :) chciałabym was bliżej poznać ;3
dziękuję za uwagę :D paa :** / Harriet xx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz