19 stycznia 2015

Wattpad

Witajcie,
Chciałam Wam coś powiedzieć (o ile to ktoś czyta). Dokładnie z braku zainteresowania moimi blogami, postanowiłam założyć konto i pisać na Wattpad. Moje opowiadania pt. "The Best And The Worst", które zmieniłam na "Who is better?" i "Nobody Is Safe" znajdują się tam. Tutaj podam linki, jeżeli ktoś byłby zainteresowany.  Przyznam się, że sama się postarałam o utratę czytelników, bo bardzo moje blogi zaniedbałam. No cóż... Wybaczcie. Czyta to ktoś w ogóle? Jeżeli tak to... Napisz komentarz na dole i powiedz mi czy dalej mam pisać na bloggerze. Tutaj podaję linki:
ZAPRASZAM 

PS Dziękuję, że ze mną byliście i czytaliście mojego bloga. Wasze komentarze zawsze wspierały mnie na duchu i pomagały cokolwiek napisać. To wszystko robiłam dla Was i tak mnie to wciągnęło, że stało się moim hobby. Uwielbiam pisać i to się stało za Waszą sprawą! Dziękuję Wam niezmiernie <3 KOCHAM WAS ♥♥♥♥♥

2 komentarze:

  1. Oj kochana, ktoś to jeszcze czyta :) Zgaduję, że nie jestem jedyna, ale kto wie...?
    Długo nie pisałaś, ale jednak co jakiś czas tu wchodziłam, by sprawdzić, czy aby na pewno nie ma nowego imaginu. Muszę powiedzieć, że Twój ostatni imagin jest odrobinę gorszy od reszty. Ale wiem, że potrafisz pisać i, że masz masę pomysłów. Nie rezygnuj z bloga. Musisz nim jednak trochę pospamić ;)
    Moim zdaniem lepiej pisz na blogerze. Wydaje mi się, że blogspot jest w Polsce bardziej popularny od wattpada.

    Pozdrawiam i życzę weny,
    Iwka :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wielkie dzięki ;) przez to że dawno nie pisałam zapomniałam jak to się robi, straszne :C czytasz chyba tylko Ty niestety, co do pomysłów... no brakło :/ spamić nie mam gdzie i tu jest problem wydaje mi się że ludzie nie chcą już tego czytać ;( znudziło się to chyba już trochę, w miarę możliwości i pomysłów będę pisać chociażby dla Ciebie , dzięki za wsparcie :* <3

      Usuń