19 października 2013

Dziękuję i przepraszam

Na wstępie dziękuję za wszystkie komentarze pod poprzednim opowiadaniem <3 ja myślałam, że będzie tam tylko jeden. Byłam zaskoczona jak zobaczyłam ich aż tyle! Na prawdę się cieszę, że są jeszcze jakieś osoby, które czytają mojego bloga i o nim nie zapomniały. Dziękuje Wam, że jesteście i mam nadzieję, że będziecie jeszcze. Nie zdajecie sobie sprawy z tego jakie to dla mnie ważne i jakie daje mi to szczęście. Przepraszam za to, że nie dodawałam nic przez dłuższy czas. Jednakże mój blog był, jest i będzie. Póki nie stracę talentu ;) dodawać będę zawsze. Jeżeli ktoś chce, mogę mu wysyłać "powiadomienia" o nowym opowiadaniu lub nowej części. Jeżeli chcecie piszcie na mój e-mail/facebook/twitter. To tyle z mojej strony. Dziękuję Wam jeszcze raz. / Harriet xx

PS Odnowiłam mojego starego bloga, zapraszam :) http://thebestntheworst.blogspot.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz